ایلام- ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی در پیامی گفت: شهادت این سردار بزرگ خون تازه‌ای در رگ‌های همه مجاهدان و آزادمردان جهان است.

در پیام سرتیپ دوم جمال شاکرمی آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین،

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت سردار سرافراز سپاه جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی خون تازه و حرارتی در رگ‌های همه مبارزان و مجاهدان راه حق و همه کسانی که آرزوی نبرد در رکاب آن فرمانده شجاع در دفاع از حرم اهل بیت سلام الله علیهم داشتند به جریان انداخت و آنان را در رسیدن به آرمان شهادت امیدوار ساخت. این شهادت در حقیقت مژده فتح و پیروزی جهان اسلام در مقابل متجاوزان است.

این ترور ناجوانمردانه از سوی آمریکای جنایتکار ناشی از ناتوانی و شکست‌های پی در پی جبهه استکبار در مقابله با قدرت نرم انقلاب اسلامی و درخت تنومد مقاومت در منطقه است و عواقب تلخی را برای آنان بدنبال خواهد داشت.

شهادت این مجاهد نستوه به محضر مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی)، ملت شریف ایران اسلامی خصوصا بیت معظم آن شهید والامقام و خانواده‌های معظم شهیدان خصوصا خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ایثارگران، رزمندگان و آحاد بسیجیان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

سردار قاسم سلیمانی شب گذشته به دست نیروهای آمریکایی در فرودگاه عراق هنگام بازگشت از لبنان به شهادت رسید.