تهران- ایرنا- «هادی العامری» فرمانده سازمان بدر و رهبر فراکسیون «الفتح» (نزدیک به الحشد الشعبی) در پارلمان عراق امروز (شنبه) در مراسم وداع با پیکر شهید «ابومهدی المهندس» جانشین فرماندهی "الحشد الشعبی" در بغداد حاضر شد و خطاب به وی گفت: ابومهدی! خونبهای تو اخراج همیشگی نیروهای آمریکایی از عراق و تحقق حاکمیت ملی عراق است.

صدها هزار نفر از مردم شهر مقدس کاظمین و بغداد در مراسم تشییع شهدای مقاومت سردار «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» حضور یافتند و با سر دادن شعارهایی با محتوای قدرشناسی از مجاهدت های این شهیدان تشکر و قدردانی خود را از فداکاری آنان در راه آزادی عراق از دست داعش و تروریست ها اعلام کردند.

هادی العامری فرمانده سازمان بدر هم که در این مراسم حاضر بود خود را به پیکر شهید «ابومهدی المهندس» هم رزم قدیمی خود رساند و خطاب به وی گفت: ابومهدی! مطمئن باش ما بر عهد خود پایبندیم و راه مقاومت،حسین بن علی (ع)، مومنان و تمامی کسانی که پا در این راه گذاشتند را ادامه خواهیم داد و از خدا می خواهیم ما را یاری کند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

ادامه این مراسم قرار است در شهر کربلا و نجف برگزار و پس از آن اجساد شهدا برای برگزاری مراسم تشییع به ایران منتقل شود.