تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: شهادت سردار شهید سلیمانی تمام کشور، منطقه و حتی جهان را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش یکشنبه وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی» در جمع شرکت کنندگان در مراسم ختم قرآن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز یکشنبه در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد افزود: علت اینکه از واقعه شهادت وی همه تحت تاثیر قرار گرفتند، اخلاص و تواضع، ساده زیستی، تشریفات گریزی و عشق به رهبری و مردم از ویژگی های بارز آن شهید بزرگوار بود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: به لحاظ نفوذ معنوی بعد از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، فردی به نفوذ شخصیتی ایشان ندیده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی یادآور شد: او با شجاعتی بی نظیر در تیررس دشمن قرار می گرفت و صحنه های نبرد با دشمنان را هدایت و مدیریت می کرد.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب است و یکی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و مکتب امام و رهبری تربیت چنین افرادی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: نسل جدیدمان باید را با این گونه شخصیت ها آشنا کنیم؛ او قهرمان عرضه جهاد است و خداوند شهادت را که آرزوی او بود، نصیبش فرمود. خداوند او را با شهدای کربلا محشور کند و ما را قدردان خون به ناحق ریخته این شهید بزرگوار قرار دهد.