گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت این سردار بزرگ، وفاق ملی در کشور ایجاد کرد و گام دوم انقلاب با خون این شهید گرانقدر مستحکم‌تر از آنچه غرب می‌پندارد، برداشته‌خواهدشد.

حمیدرضا ملک حسینی عصر یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه بخشدار چشمه‌ساران شهرستان آزادشهر اظهارداشت: سردار شهید قاسم سلیمانی با برنامه ریزی‌های دقیق برای از بین بردن گروه تروریستی داعش که از سوی نظام استکباری تغذیه می‌شد خشمی عظیم را در دل دولتمردان آمریکایی ایجاد کرده‌بود.

وی خاطرنشان کرد: این بغض و کینه دشمنان و استکبار جهانی باعث شد که آمریکا در اقدامی وحشیانه و برخلاف موازین بین‌المللی اقدام به ترور سردار سلیمانی و همراهان وی بکند که به شهادت این سردار بزرگ انجامید.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم در اسفند امسال عنوان کرد: انتخابات پیش رو برای کشور حائز اهمیت است و در این مسیر، عظمت نظام در ابعاد بین‌المللی به نمایش درخواهدآمد.

وی با تشریح فعالیت‌های عمرانی دولت تدبیر و امید گفت: هرچند با بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام، وضعیت اقتصادی کشور در شرایط مطلوبی نیست اما دولت تدبیر و امید، فعالیت‌های عمرانی چشمگیری انجام داده ولی به خاطر شرایط اقتصادی کمتر مورد توجه قرار گرفته‌است.

 ملک حسینی افزود: ریل گذاری خط آهن کشور کشور تا پیش از سال ۹۲ تنها ۵۰ درصد از خطوط ریلی حال حاضر کشور بود که با تمرکز دولت تدبیر و امید در این بخش و توسعه این محور، پیشرفت ۱۰۰ درصدی را شاهدیم.

وی با اشاره به دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید گفت: تا پیش از سال ۹۲ میزان تولید گاز در کشور ۴۵۰ میلیون مترمکعب بود که در حال حاضر با توسعه میادین گازی، این میزان به ۹۰۰ میلیون مترمکعب رسیده است و این خود گامی بزرگ در توسعه کشور محسوب می‌شود.

ملک حسینی افزود: در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی تنها در ۴ سال نرخ تورم در کشور تک رقمی بود که دو دوره آن مربوط به دولت تدبیر و امید می‌باشد و این نشان از برنامه‌محور بودن دولت است که البته با تحریم‌های ظالمانه آمریکا از ترس پیشرفت و ترقی ایران اسلامی باعث شد اقتصاد کشور شرایط سختی را تجربه کند.

فرماندار آزادشهر نیز در این مراسم گفت: همه باید تلاش کنیم در راستای برگزاری یک انتخابات رقابتی زمینه‌ساز حضور پرشور شویم نه اینکه به مشکلات حزبی، جناحی و قومیتی دامن بزنیم.

سیدرسیدل حسینی ابراز داشت: در این زمینه با بررسی دقیق فضای مجازی و رسانه‌ای برخی افراد که در حال تخریب فضا بودند با احضار توسط دستگاه‌های نظارتی و امنیتی ضمن تعهد به برگشت در مسیر درست ارشاد و راهنمایی شدند.

در پایان نیز با قدردانی از زحمات محمدرضا جفایی که به بازنشستگی مفتخر شد، حمیدرضا نیازی به عنوان بخشدار جدید بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر منصوب گردید.

شهرستان ۹۶ هزار نفری آزادشهر با دو بخش مرکزی و چشمه ساران در شرق استان گلستان قرار دارد.