تهران– ایرنا– شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در ادامه پوشش پیوسته اخبار و رویدادهای مربوط به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، امروز(سه‌شنبه) نیز با پخش بخش‌هایی از مراسم تشییع او در کرمان گزارش داد، سلیمانی به خانه‌اش رسید.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در بخش نخست خبری خود با پوشش مراسم تشییع در کرمان گفت: ساعت اکنون به وقت ایران ۰۹:۱۰ صبح است و صدها هزار نفر در کرمان برای ادای احترام به (سردار سپهبد) قاسم سلیمانی به خیابان های کرمان منزلگاه وی آمده اند و قرار است وی در کرمان به خاک سپرده شود.

سی‌ان‌ان درادامه گزارش  داد: ترور (شهادت سردار سپهبد) قاسم سلیمانی موجب وحدت در میان ایرانیان بر علیه آمریکا و دولت دونالد ترامپ شد.

فردریک پلتن خبرنگار این رسانه تصویری در تهران نیز گزارش داد: دولت ترامپ تاکنون شواهدی در باره ادعای تهدید فوری بودن (سردار سپهبد) قاسم سلیمانی را ارائه نکرده است.

همزمان شبکه های تصویری الجزیره انگلیسی، بی. بی. سی انگلیسی نیز اقدام به پخش این تصاویر کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد روز جمعه (۱۳ دی) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

**۱۳۰۲**