ارومیه- ایرنا- شماری از شهروندان جوان و انقلابی ارومیه امروز، چهارشنبه در حمایت از انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه پایگاه‎های آمریکایی در خیابان سردار سلیمانی تجمع کرده و به شادمانی این اقدام غرورآمیز فریاد شکر سر دادند.

به گزارش ایرنا، در این تجمع که با وجود بارش برف برگزار شد، اقشار مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد حضور داشتند و از اقدام انتقام جویانه موشکی سپاه قدردانی کردند.
در این تجمع شعارهای «سپاه انقلابی تشکر تشکر»، «وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» توسط حاضران سرداده شد.
جوانان انقلابی ارومیه نیز در این آیین با برپایی خیمه و پخش چای و خرما بین حاضران از هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق و انتقام اولیه سپاه ابراز خوشحالی کردند.

یکی از جوانان انقلابی حاضر در محل شادمانی مردم با اشاره به اینکه این حرکت سپاه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد، گفت: شهادت سردار سلیمانی داغ بزرگی بر دل مردم انقلابی بوده و این حرکت سپاه کمی از این داغ را التیام بخشید.
حبیب دولتی اظهار داشت: امروز ما قدردان حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب به ترامپ قمارباز می‌گوییم که دوران بزن در رو تمام شده است.
یکی دیگر از حاضران در این تجمع اظهار داشت: چیزی به غیر از این حرکت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار نمی‌رفت که آرام بخش دل‌های دوست‌دار سردار قاسم سلیمانی هستند.

رویا دولتی بیان کرد: تمام ما جوانان سردار سلیمانی را همانند پدری مهربان دوست داشتیم و راه این شهید بزرگوار را ادامه می‌دهیم تا دشمنان را به سزای اعمالشان برسانیم.
یکی دیگر از حاضران در تجمع امروز گفت: امروز با وجود بارش برف آمده‌ام تا بگویم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما پشتیبان سپاه هستیم.

وی ادامه داد: برخورد قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا نشان داد که هر کس پای خود را بیش از حد دراز کند با پاسخ کوبنده جوانان انقلابی روبرو می‌شود.
هادی جباردخت با اشاره به اینکه راه مقاومت ادامه دارد، گفت: حرکت مقتدرانه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این را نشان داد که راه سردار سلیمانی ادامه دارد.
وی تاکید کرد: دشمن بداند همه ما جوانان ایران سردار سلیمانی هستیم و راه آن شهید را ادامه خواهیم داد.

در این تجمع مردم پوسترهایی از رهبرمعظم انقلاب و سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دستان و سینه‌های خود داشتند.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی‌ماه دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.