بندرعباس- ایرنا- سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: ۵۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره خبر استان ارسال شده است.

فاطمه رکن الدینی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره از شهریورماه امسال کلید خورد و تا مهرماه ادامه داشت که از مجموع آثار ارسال شده با رای هیأت داوران، ۱۴ اثر به عنوان برگزیده و هشت اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

رکن الدینی خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۲ بخش ویژه شامل برنامه ها و دستاوردهای دولت و بخش آزاد برگزار شد که مردم محور بودن آثار تولیدی، بیان دستاوردها و اقدامات دولت از زبان مردم و به روز بودن اخبار از ویژگی‌های مهم آن است.

وی افزود: جشنواره خبر خوب در هرمزگان توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان و در راستای توجه به انتشار اخبار خوب و امید بخش، برپا شده است.

رکن الدینی تصریح کرد: انتشار اخبار منفی ناامیدی را در جامعه افزایش می دهد در حالیکه باید با انعکاس داشته ها و پیشرفت ها امیدآفرینی کرد.

سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: افزایش شادی و نشاط در جامعه، اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد و احساس عرق و غیرت ملی و کمک به پیشرفت کشور را دوچندان می کند.

رکن الدینی یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در مراسمی که هفته آینده برگزار می‌شود، نفرات برگزیده این جشنواره معرفی و از آنان تجلیل و قدردانی خواهد شد.