رسول مقابلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «علیرضا شیخی» از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ صبح از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماسهای مردمی خواهد بود.
وی اضافه کرد: از ابتدای پاییز امسال بیش از ۳۵ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کردهاند که این روند همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: امروز، شنبه نیز سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به سوالات مردم در این سامانه پاسخ میدهد.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانغربی گفت: مردم میتوانند با شمارهگیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.
دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.
طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجانغربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده بود.
طی هفته های اخیر، علاوه بر معاونان امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار آذربایجانغربی، ۲۶ مدیرکل استانی و فرماندار ۶ شهرستان شمال، جنوب و مرکز استان در این سامانه حاضر شدهاند.
مدیرعامل شرکت گاز و مدیرکل بهزیستی استان رووز هشتم آبان امسال نیز در این سامانه پاسخگوی سوالات مردم بودند.