شهرکرد- ایرنا- فرماندار شهرکرد از آماده بهره‌برداری شدن 55 طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

عبدالعلی ارژنگ روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۷۳ طرح در این شهرستان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود که برای این طرح‌ها ۷۹۷ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در دهه فجر سال‌جاری ۵۵ طرح با ۶۰۲ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان شهرکرد افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

ارژنگ تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان شهرکرد در دهه فجر سال‌جاری زمینه اشتغال مستقیم ۳۰۴ نفر فراهم می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۱۸ طرح جدید با ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان شهرکرد آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار داشت: کاربری طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری این شهرستان در دهه فجر امسال در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، آموزشی، صنعتی، ورزشی، دامپروری، بهداشت و درمان و خدماتی است.

ارژنگ گفت: طرح‌های کلنگ‌زنی شهرستان شهرکرد در دهه فجر امسال با کاربری‌های خدماتی، زیرساخت، گردشگری و مسکونی اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۳۰۷ طرح در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

دهه فجر انقلاب اسلامی همه ساله از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه به مناسبت سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران گرامی‌داشته می‌شود.