اصفهان- ایرنا- فرماندار سمیرم گفت: بزرگترین ظلم به نظام، انقلاب و دستاوردهای آن ناامید کردن مردمی است که برای پیروزی و استقلال خود خون دادند.

محمدرضا عسگریان روز شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهدای کوی ماندگار سمیرم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: القای ناامیدی با وجود فشارهای حداکثری غرب و آمریکا خیانت به خون شهیدان و آرمان‌های انقلاب است.

به گفته وی، این فشارها با روی کار آمدن رییس جمهوری جدید ایالات متحده به‌ویژه در ابعاد اقتصادی بیشتر و بیشتر شده اما انقلاب اسلامی همچنان به راه روشن و مسیر الهی خود ادامه می‌دهد.

فرماندار شهرستان سمیرم با بیان اینکه هدف دشمنان از بین بردن  نظام اسلامی است ادامه داد: مردم مسلمان ایران پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند که آخرین نمونه آن را در مراسم بزرگداشت و تشییع سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به خوبی مشاهده کردیم.

وی دهه فجر امسال را متفاوت از سال‌های گذشته عنوان کرد و گفت: همزمانی ۲۲ بهمن با اربعین شهادت سردار سلیمانی و همچنین عبور از ۴۰ سالگی انقلاب با تاکید بر بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، از جمله این تمایزهاست.

عسگریان اشاره‌ای هم به برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه داشت و افزود: رسالت مسوولان امور برپایی انتخابات باشکوه و سالم است و این مردم هستند که باید اصلح ترین‌ها را انتخاب کنند و به خانه ملت بفرستند.

به گفته فرماندار، طرح های متعدد فرهنگی، راه و راهداری، عمرانی و بهداشت و درمان در طول ایام الله دهه فجر در هر چهار بخش شهرستان سمیرم افتتاح خواهد شد.

بعد از این آیین مسوولان و دانش آموزان سمیرم در آستان مقدس امامزاده ابراهیم و گلستان شهدای این شهر حاضر شدند و ضمن غبارروبی و اهدای گل به مقام این عزیزان ادای احترام کردند.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.