تهران- ایرنا- اسطوره فوتبال هلند با اشاره به شرایط «ژائو فلیکس» در اتلتیکومادرید، با طعنه به «دیگو سیمئونه» گفت: فلیکس در باشگاه اشتباهی است با یک سرمربی اشتباهی.

«رافائل فن‌در فارت» شهرآورد مادرید را که با پیروزی شاگردان «زین الدین زیدان» برابر تیم ناامیدکننده تحت هدایت «دیگو سیمئونه» به پایان رسید، مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

ستاره اسبق رئال بر این باور است که اتلتی «به هیچ عنوان هیچ تلاشی برای فوتبال بازی کردن انجام نداد» و در ادامه با اشاره به شرایط فلیکس اظهار داشت: ژائو فلیکس بازیکن خوبی است اما به باشگاه اشتباهی آمده است.

وی ادامه داد: زمانی که این مهاجم پرتغالی با اتلتی قرارداد امضا کرد، احساس کردم که سیمئونه تلاش می‌کند تا از سبک فوتبالی جدید و متفاوتی استفاده کند اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

سیمئونه افزود: می‌دانم که بردن اهمیت دارد اما زمانی که شما مهاجمی مستعد همچون فلیکس را در اختیار دارید، باید سبک بازی تیم را طوری تغییر دهید که نیازهای او را برآورده کند. اتلتیکو بازی بسیار فشرده با تمرکز شدید بر یک سوم دفاعی و ضد حملات را به نمایش می‌گذارد. به اعتقاد من فلیکس در باشگاه اشتباهی است و تحت نظر یک سرمربی اشتباهی کار می‌کند.