شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به جایگاه تعیین کننده ایران در منطقه، گفت: این جایگاه و عزت و کرامت مردم ایران در سایه انقلاب اسلامی به دست آمد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در همایش تبیین نقش کارگران در شعار سال و تجلیل از کارگران جامعه کار و تولید این استان افزود: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت، کرامت و اقتدار در جهان بخشید و امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کرده است.

وی با مقایسه شرایط کشور در سالهای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: باید این دستاوردها را بیش از پیش برای مردم تبیین کرد تا قدر نعمت‌های کنونی را دانسته و تداوم مسیر این مکتب نورانی تقویت شود.

نکونام تاکید کرد: کسی که به دنبال بزرگ کردن آمریکا و کوچک کردن دستاوردهای نظام است، شخصیتی در  طراز انقلاب اسلامی نیست و باید به وی تذکر داده شود.

امام جمعه شهرکرد، کسانی را که نورانیت نظام را درک نمی‌کنند، افراد مستضعف فکری عنوان کرد و گفت: راه انقلاب اسلامی نورانی است اما برخی این نور را درک نمی‌کنند و دچار استضعاف فکری هستند که باید با امر به معروف و نهی از منکر این افراد را از ظلمت خارج کرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پای اسلام و نظام خود ایستادند و همواره با حضور بابصیرت خود فتنه‌های دشمن را خنثی کردند.

سردار پاسدار علی محمد اکبری ادامه داد: در بعد مردم‌سالاری در کشور هیچ مشکلی نداریم و همه ارکان نظام با انتخاب مردم تعیین می‌شوند اما در انتخاب این افراد باید کسی را انتخاب کرد که جهادی، انقلابی، مومن و استکبارستیز باشد.

وی تصریح کرد: رای تک تک افراد جامعه  در تعیین سرنوشت کشور بسیار موثر است و باید با حضور حداکثری و بابصیرت خود، آینده روشنی برای کشور رقم بزنیم.

اکبری با اشاره به فتنه‌های دشمن در ایجاد شکاف در کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: دشمن تلاش دارد تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود اما مردم مومن و بصیر کشور هیچگاه اجازه تحقق این فتنه‌های دشمن را نداده‌اند.