ستاره پرتغالی بانوی پیر در این دیدار که در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد و با تساوی سه بر سه به اتمام رسید، در طول ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست و این در حالی بود که پس از تبلیغات فراوان حضور رونالدو، تمام بلیتهای ورزشگاه ۶۵ هزار نفری فروخته شد.
شرکت The Fasta تبلیغات گستردهای را با استفاده از تصویر و نام رونالدو انجام داد. تمام بلیتها که با قیمتی مابین ۳۰ هزار وون (۲۵ دلار) تا ۴۰۰ هزار وون در دسترس هواداران قرار گرفته بود، ظرف کمتر از سه دقیقه به فروش رسید و بسیاری مشتاقانه در انتظار دیدن نمایش ستاره یووه از نزدیک بودند.
برگزار کنندگان این بازی گفته بودند که باشگاه یوونتوس متعهد شده است تا رونالدو دست کم ۴۵ دقیقه بازی کند.
پس از بازی نکردن رونالدو، ۲ هوادار The Fasta را به اتهام تبلیغات کذب تحت پیگرد قرار داده و حالا دادگاه محلی اینچئون در حکمی اعلام کرد که این شرکت باید به هر کدام از این ۲ نفر مبلغ ۳۷۱ هزار وون غرامت دهد.
این دادگاه هیچ حکمی علیه رونالدو یا یوونتوس صادر نکرد.
نارضایتی هواداران کرهای موجب ساخت اصطلاح «بازیگر مثل رونالدو» شد؛ اصطلاحی که با هدف انتقاد از مرد پرتغالی به عنوان فردی که بدون عمل به تعهداتش، تنها به فکر منافع خود است.