رسول مقابلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «حسن کوماسی» از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماسهای مردمی خواهد بود.
وی اضافه کرد: از ابتدای پاییز امسال حدود ۴۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کردهاند که این روند همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: مردم میتوانند با شمارهگیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.
دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.
طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجانغربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده بود.
طی هفته های اخیر، علاوه بر محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجانغربی و معاونان امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار، ۲۸ مدیرکل استانی و فرماندار هفت شهرستان شمال، جنوب و مرکز استان در این سامانه حاضر شدهاند.
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجانغربی، روز ۱۲ خرداد امسال نیز میهمان این سامانه بود و به سوالات مالیاتی شهروندان پاسخ داد.