قشم- ایرنا- آمریکا در تلاش است با تبلیغات رسانه‌ای، چهره شهید و جلاد را در نظر افکار عمومی جهان عوض کند که برای مقابله با آن باید همت بیشتری به خرج داد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان شامگاه پنجشنبه در همایش علمای شیعه و سنی جزیره قشم گفت: آمریکا مدعی دموکراسی است اما به دلیل خوی استکباری خود، نمی‌تواند خواست ملت عراق و مجلس این کشور را مبنی بر خروج نیروهای خود از عراق تمکین کند.

اباذر سالاری افزود: در شرایطی که هیچ کشوری توان ایستادگی و اتخاذ موضع  در برابر آمریکا را ندارد، جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه و باصلابت به او سیلی می‌زند.

وی بیان ادامه داد: اقتدار ایران از خون شهدا و دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی نشات می گیرد و وامدار تکیه بر مردم است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد:. توان نظامی ایران اسلامی نتیجه استفاده بهینه از فرصت‌هایی است که دشمن با حربه تحریم در اختیار ما قرار داد.

وی افزود: ایران مواضع خود را متناسب بارفتار طرف مقابل اتخاذ و در برابر استکبار جهانی مقتدرانه مقابله می‌کند.

سالاری ادامه داد: امنیت مردم و مرزهای جمهوری اسلامی ایران خط قرمز سپاه پاسداران به شمار می‌رود و موشک‌های بومی آماده مقابله با دشمنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: حمله موشکی به پایگاه های آمریکا در عراق، ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا و به زانو درآوردن تفنگداران این کشورگواهی روشن بر این مدعاست.