سنندج - ایرنا - مدارس برخی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان کردستان به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۱ بهمن از سوی آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد.

براساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرها و روستاهای شهرستان بانه در نوبت صبح تعطیل شده و مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهری و روستایی شهرستان مریوان نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را   آغاز می کنند ضمن اینکه مدارس منطقه کوماسی، سرشیو و جانوره این شهرستان تعطیل است.

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سطح شهر و تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی روستاهای شهرستان سنندج نیز در نوبت صبح بدلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شده است.

تمام مدارس دوره‌های تحصیلی روستایی و شهر زرینه نیز تعطیل است ولی مدارس سطح شهر دیواندره دایر است ضمن اینکه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهری و روستایی شهرستان سقز و منطقه زیویه نیز امروز با یک ساعت تأخیر فعالیت‌شان شروع می‌شود.

فعالیت تمام مدارس مقاطع تحصیلی شهرستان کامیاران نیز در سطح شهر و روستا روز دوشنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

همچنین با توجه به برودت هوا و لغزنده بودن معابر مراکز پیش دبستانی و دبستان دهستان اورامان از بخش اورامان شامل شهر اورامان تخت و روستاهای کماله، روبر، ویسیان، سرپیر و روستاهای درکی و دمیو از بخش مرکزی در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل است.
فعالیت آموزشی کلیه مدارس روستایی دیگر مناطق شهرستان سروآباد در تمام مقاطع تحصیلی نیز با یک ساعت تاخیر در ساعت ٩ صبح شروع می شود ولی مدارس شهر سروآباد طبق روال عادی باز است.