همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بر تشدید بازرسی و نظارت از بازار عید نوروز تاکید کرد و گفت: این نظارت و کنترل باید منجر به رضایت مردم شود.

ظاهر پورمجاهد روز یکشنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان به گروه های بازرسی توصیه کرد در برابر تخلف‌های صنفی کوتاه نیایند تا رضایت مردم جلب شود.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد قوی بازرسان موجب نظم و انسجام بازار و ضعف و مماشات آنها با متخلفان منجر به افسار گسیختگی و افزایش قیمتها می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه هیچ کدام از اقلام مصرفی مردم در آستانه عید نوروز افزایش قیمت ندارند، افزود: نرخ اجناس موجود در بازار به شدت کنترل می شود.

پورمجاهد دلسوزی و دقت را لازمه کار بازرسان دانست و گفت: همدان شهر گردشگری است و علاوه بر تامین نیاز مبرم استان باید به فکر مایحتاج مسافران در تعطیلات نوروز هم باشیم‌.

وی به شیفت بندی نانوایی ها در سطح شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: لیست نانوایی های فعال در ایام نوروز اطلاع رسانی شود تا مسافران و مردم برای تهیه نان معطل نمانند.

پورمجاهد خواستار رفع نواقص موجود در مجتمع های خدماتی بین راهی شد و افزود: قبل از فرارسیدن عید نوروز کم و کسری این مراکز جبران، تا خدمات بهینه به مسافران ارائه شود.