قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: ۱۳۱ هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در جمع نمایندگان فرماندار قصرشیرین در شعب اخذ رای، افزود: در مجموع برای جمع آوری آرای واجدان شرایط رای ۲۰۸ شعبه در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در مجموع حدود سه هزار تن از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه قصرشیرین برعهده دارند.

رییس ستاد حوزه انتخابیه قصرشیرین گفت: از مجموع شعب اخذ رای اختصاص یافته به حوزه انتخابیه ۳۸ شعبه مربوط به قصرشیرین، ۸۷ شعبه در سرپل ذهاب و ۸۳ شعبه در گیلانغرب آرای مردم را جمع آوری می کنند.

تاتار اضافه کرد: هم اکنون در قصرشیرین ۱۸ هزار تن واجد شرایط رای هستند.

 او از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم در دوم اسفندماه در حوزه انتخابیه قصرشیرین خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار گرفته ایم.

 نماینده عالی دولت در قصرشیرین اظهار داشت: تمامی زیرساخت های لازم نیز برای برگزاری انتخابات فراهم شده و امید است روز جمعه با حضور مردم در پای صندوق های رای شاهد خلق حماسه سیاسی و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

 شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.