تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

یزد- ایرنا- عملیات عمرانی ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان یزد عصر چهارشنبه با حضور رئیس کل دادگستری، شهردار و جمعی از مسئولان در محل مجتمع جدید ادارات یزد آغاز شد .

رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد در مراسم کلنگ زنی عملیات ساخت محل جدید این کانون گفت: بیش از سه هزار متر مربع زمین در محل جدید مجتمع ادارات واقع در انتهای بلوار شهید قندی اختصاص یافت و به عنوان اولین نهاد در این منطقه آغاز بکار می کند.
محمدحسین جعفری افزود: ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان یزد در فضایی بیش از پنج هزار متر مربع و در چهار یا پنج طبقه احداث خواهد شد و عملیات اخذ پروانه و دیگر اقدامات قانونی آن از طریق شهرداری در حال پیگیری است.
وی اظهار داشت: خوشحالیم که عملیات ساخت این ساختمان همزمان با هفتم اسفندماه روز وکیل مدافع و شصت و هفتمین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری آغاز می شود و ان شاءالله در طی دو سال به معماری زیبا راه اندازی خواهد شد.
جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این مراسم گفت: بسیار قابل تقدیر است که از طریق قانونی و کسب پروانه ساخت این ساختمان آغاز خواهد شد و ان شاءالله با معماری شکیل نیز این ساختمان زبانزد خواهد بود و ما نیز هر چه از دستمان برآید کمال همکاری را داشته و خواهیم داشت.
در این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری ، جمعی از اعضای شورای شهر یزد و تعدادی از وکلا و مسئولان برگزار شد عملیات ساخت ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کلنگ زنی شد.
در حال حاضر ساختمان این کانون جنب امامزاده جعفر (ع) یزد قرار دارد.