تهران- ایرنا- فرمانده مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به تنوع دستگاه‌های اجرایی در پایتخت، گفت: بزرگترین دستاورد برگزاری جلسات مشترک با سازمان‌ها و نهادها، افزایش ظرفیت هم‌افزایی درون‌استانی است.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر «علیرضا زالی» در ارتباط با تعامل سازمان ها و نهادها با ستاد عملیات مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران، اظهار کرد: امروز به میزبانی سپاه تهران جلسه ستاد پدافند زیستی استان برگزار شد.
وی افزود: در این ستاد ۱۰ کارگروه فنی عملیاتی از گذشته تشکیل شده بود که امروز با هم اندیشی ها و مصوبات صورت گرفته، تمامی این کارگروه ها فعال شدند.
زالی ادامه داد: ۲۰ دستگاه اجرایی با توجه به اینکه عضو اصلی ستاد پدافند زیستی هستند، ظرفیت های خود را مطرح و گزارش کلی و مبسوطی از فعالیتهای خود ارایه کردند. همچنین دستگاه ها برنامه های آتی خود را با سناریوهای متفاوت و محتملی مرتبط با بحث مقابله با کرونا متناسب با شرایط هفته های آینده مطرح کردند.
وی با بیان اینکه دستگاه ها گزارش مبسوطی از تمامی رشته عملیاتی که در طول این روزها در سطح شهر تهران اجرا شده را ارایه کردند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسات ایجاد همگرایی بیشتر و دستیابی به یک فصل مشترک بین دستگاههای اجرایی بود که خوشبختانه تاکنون نیز همگرایی و همدلی خوبی شکل گرفته است.
زالی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه استان تهران معمولاً از تعداد زیادی دستگاههای متنوع اجرایی برخوردار است، اما خوشبختانه برگزاری این جلسات به ایجاد هم‌افزایی درون استانی بیش از گذشته منجر شده است.