شهرری - ایرنا - رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های مربوط به رعایت مسائل بهداشتی به تمامی جایگاه‌های سوخت شهرستان ابلاغ شده است، گفت: تمامی جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت وگاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه گندزادایی و ضدعفونی می‌شود.

مجیدعبدالهی شریف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جایگاه داران و متصدیان جایگاه های سوخت بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده موظف هستند اقدامات لازم را در خصوص سوخت گیری برای مشتریان و رعایت نکات بهداشتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه تعداد نازل‌های سوخت گیری در پمپ بنزین ها بیشتر از متصدیان است، افزود: مردم باید در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از دستکش در فرآینده سوختگیری و پرداخت وجهه بهای سوخت استفاده نمایند تا انتقال ویروس از این راه به حداقل خود برسد.

شریف عنوان کرد: صاحبان و متصدیان پمپ های بنزین شهرستان ری موظف هستند دستکش یک بار مصرف، ماسک و مایع ضد عفونی کننده به میزان لازم برای جلوگیری از آلودگی متصدیان سوختگیری و رانندگان تهیه و کنار تلمبه های پمپ بنزین قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ پمپ بنزین در سطح شهرستان ری وجود دارد، افزود: گندزدایی، ضد عفونی پمپ بنزین ها می تواند نقش بسزایی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشند که باید تمامی جایگاه داران به امر مهم توجه و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.