احسان شهابی روز چهارشنبه در گفتوگو با ایرنا افزود: ارتباط مستقیم با مردم برای آگاهی از دغدغهها و اهتمام در رفع مشکلات آنها حایز اهمیت است، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پل بدون واسطه مدیران برای پاسخگویی به مطالبه مردمی است.
وی با بیان اینکه استاندار همدان و ۸۰ مدیر در سامانه پاسخگویی به مردم حضور داشتند اظهار داشت: با برنامه ریزی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان ،سامانه ارتباط مردمی سامد استان همدان در سال ۱۳۹۸ با یک برنامه ریزی خوب زمینه حضور مدیران در سامانه سامد برای پاسخگویی به مردم را فراهم کرد.
شهابی ادامه داد: در سال جاری یک هزار و ۳۳۲ درخواست در سامانه از درخواست های مردم به ثبت رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین یک هزار و ۱۸۷ مورد از درخواست ها به دستگاههای اجرایی ارجاع شده و پیگیری روند کار نیز اجرایی میشود.