ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی ماکو گفت: ۱۹هزار و ۱۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق در این شهرستان کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ حسین شهریار روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر فروش مواد محترقه در ماکو،  رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از بررسی و تحقیق ماموران، فروشندگان این مواد محترقه در خودروی توزیعی دستگیر و در بازرسی از این خودرو، ۱۹هزار و ۱۰۰ عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ارزش کالای کشف‌شده ۶۰۰ میلیون ریال است، ادامه داد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و خودرو مورد استفاده نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام‌ قضایی شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است که در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و به ترتیب دارای ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با این کشورهاست.