تهران-ایرنا- فرماندار ایالت کلرادو آمریکا با به راه انداختن کمپینی با عنوان «سهم من در مقابله با کرونا» هدفش را از این اقدام افزایش آگاهی عمومی نسبت به مبارزه با کرونا عنوان کرد.

به گزارش تارنمای "دنورکانل"، "جارد پالیس" با به راه انداختن کمپین "سهم من در مقابله با کرونا" تصریح کرد که آگاهی عموم مردم باید در راستای مبارزه با این ویروس افزایش یابد.

وی گفت از طریق این کمپین در شبکه های اجتماعی می توان به کاهش روند شیوع کرونا کمک کرد.

وی افزود: لازم است مطالبی را در مورد آنچه برای مقابله با کرونا نیاز است، نشر دهیم. مردم باید بدانند برای مقابله با این ویروس چه اقداماتی انجام دهند. برای نمونه باید فاصله خود را از دیگران حفظ کنند.

فرماندار کلرادو از هموطنانش خواست تا تصاویر و ویدئوهایی را که در آنها سهم خود را در مبارزه با شیوع بیشتر کرونا به تصویر می کشند، به اشتراک بگذارند.

وی افزود: از دوستانتان بخواهید این اقدامات مفید را انجام دهند. افراد می توانند ویدئویی چند ثانیه ای از نحوه شستن دستها، کار منزل، تماشا کردن فیلم در خانه، تماس تصویری با اعضای خانواده از طریق نرم افزارهای تصویری بگیرند و برای تشویق دیگران به اشتراک بگذارند.

همزمان با تداوم شیوع کرونا در جهان، سلبریتی‌های مشهور دنیا نیز همچنان در شبکه‌های اجتماعی به مردم و هوادارانشان توصیه می‌کنند برای حفظ سلامتی خود جدی باشند و در خانه‌های خود بمانند. انها از مردم خواسته‌اند در این دوران برای حفظ سلامتی افراد جامعه در اجرای یکسری تدابیر فداکاری و از خودگذشتگی کنند.

در بحبوحه نگرانی ها از شیوع گسترده تر ویروس کرونا در سراسر جهان، سلبریتی ها همچنان در صفحه های شخصی شان مردم را به ارامش فرا می خوانند و از آنها خواسته اند اصول بهداشت فردی را رعایت کنند.

تاکنون ۱۸۲ هزار و ۷۲۶ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۷,۱۷۴ فوتی گزارش شده وبیش از ۷۹ هزار نفر بهبود یافته اند.