تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر شهردار تهران با بیان اینکه عملکرد سازمان مدیریت میادین موجب قدردانی از شهرداری تهران در هیات دولت شده است، گفت: میادین میوه و تره بار از التهاب در بازار جلوگیری می‌کند.

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مصطفی کاظمی در حاشیه بازدید از تعدادی از میادین میوه و تره بار پایتخت،  از نزدیک در جریان خدمات این مراکز به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در دو سال اخیر جزو سازمان‌های پیشرو شهرداری تهران بوده و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است، افزود: این سازمان،  در ارزیابی‌های درون مجموعه و نظرسنجی‌هایی که از مردم به عمل آمده است،  همواره جزو سازمان‌های موفق مجموعه مدیریت شهری بوده و همیشه بالاترین جایگاه را کسب کرده است.

کاظمی ادامه داد: عرضه کالای با کیفیت در زمان مناسب از سوی این سازمان به ویژه در مورد برخی محصولات درگاهی مواقعی که بازار دستخوش تلاطم و مردم دچار نگرانی می‌شوند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و میادین میوه و تره بار از التهاب در بازار جلوگیری می‌کنند.

مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: در بازدیدی که از میادین میوه و تره بار داشتم، با وجود تعطیلات نوروز، شاهد استقبال خوب مردم از این مراکز بودم.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به اینکه خرید مایحتاج روزانه، امری ضروری است، از شهروندان انتظار می‌رود با وجود تلاش‌های مراکز خدماتی نظیر میادین میوه و تره بار در رعایت بهداشت و نکات ایمنی آنها هم برای جلوگیری از انتشار و انتقال ویروس کرونا، نکات بهداشتی را در این مراکز رعایت کنند.

وی گفت: موفقیت و جلب رضایتمندی مردم، جای قدردانی از مدیر سازمان مدیریت میادین میوه و تره باز و کارکنان خدوم آن را دارد.

مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: سازمان مدیریت میادین توانسته به خوبی نقش خود را در خدمات رسانی به شهروندان ایفاء کند و آرامش را به جامعه بازگرداند.

کاظمی اضافه کرد: عملکرد سازمان و میادین میوه و تره بار تحت پوشش آن، بازتاب خوبی در سطح جامعه و دولت داشته، به گونه‌ای که بارها در جلسات هیات دولت، از شهرداری تهران قدردانی شده است.  

مصطفی کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران به همراه مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از نزدیک در جریان نحوه فعالیت مراکز مذکور که با وجود تعطیلات نوروز بدون وقفه مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، قرار گرفتند.