آبادان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر گفت: روزانه ۲ هزار ماسک در ماهشهر تولید و بین شهروندان توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار کریم بابایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:با تلاش گروه‌های جهادی بسیجی روزانه ۲ هزار ماسک بهداشتی تولید و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی و همچنین توزیع برای شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: با هماهنگی ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان بندرماهشهر نیروهای بسیجی در گروه‌های جهادی در علمیات گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌های عمومی مشارکت فعال دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر گفت: تولید دستکش‌های بهداشتی با همت گروه‌های جهادی به زودی آغار خواهد شد تا بین گروه‌های هدف و شهروندان توزیع شود.

وی ادامه داد: ایستگاه شستشوی دست به صورت پدالی در روزهای آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و حمایت ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ماهشهر راه اندازی می شود.

وی افزود: امروز زمان همدلی و همراهی آحاد مردم و مسوولان برای شکست ویروس کرونا است لذا از خیران درخواست می‌شود با کمک‌ مالی، نیازمندی‌ مراکز درمانی را تامین کنند.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹ ، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تاکنون ۵۰۲ نفر در خوزستان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۶۵ نفرفوت شدند.