ارومیه- ایرنا- مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی‌تربیتی آذربایجان‌غربی گفت: با تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده، زندان‌های استان در سلامت و امنیت کامل قرار دارند و مشکلی وجود ندارد.

حمزه بروجنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درج خبری در خصوص ناآرامی در یکی از زندان‌های استان افزود: با تمهیدات اتخاذ شده تمامی زندان‌های استان در سلامت و آرامش هستند و موضوع پیش‌آمده در یکی از زندان های استان با درایت و هوشیاری کامل عوامل مجموعه زندان بلافاصله خنثی شد.

وی اظهار داشت: سربازان زندان‌های استان با اقتدار و هوشیاری بر تمامی موضوعات امنیتی که باعث آرامش روانی جامعه است، اشرافیت کامل دارند و اجازه هیچ گونه اقدام شیطنت آمیز را به معاندان نخواهند داد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت سلامت زندانیان، ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در اداره‌کل زندان‌های استان تشکیل شد و وسایل پیشگیری از جمله ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و تب‌سنج‌های پیشرفته که با فاصله مطمئن اقدام به گرفتن تب می‌کنند، خریداری و در تمامی زندان‌های استان توزیع شده‌است.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‌غربی گفت: پس از تشکیل این ستاد به صورت روزانه، موضوعات بهداشتی تمامی زندان‌های استان رصد و به حوزه بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور منعکس می‌شود.

به گزارش ایرنا، طی روزهای اخیر برخی شایعات از بروز مشکل در برخی زندان های استان منتشر شده بود.