مهاباد- ایرنا- جمعی از خیران میاندوآبی در اقدامی خداپسندانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان، هزار و ۵۰۰ بسته سبد کالا تهیه و توزیع کردند.

نماینده خیران شهرستان میاندوآب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خیران نیک‌اندیش این شهرستان با هماهنگی امام‌ جمعه، فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با جمع‌آوری و اهدای سه میلیارد ریال، مایحتاج ضروری و معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، پنیر و قند را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کنند.

ترکمان غلامی افزود: این اقلام با همکاری اعضای حسینیه بیت‌الرقیه (س) بسته‌بندی و به کمک خیران، فرماندار، جمعی از مسوولان و ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در مناطق کم‌برخوردار و اصناف آسیب‌پذیر توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه خیران میاندوآب همیشه در حمایت از نیازمندان آبرومند پیشقدم هستند، بیان کرد: در این شرایط نیز با تکیه بر کمک‌های انسان‌دوستانه خیران نیک‌اندیش به منظور حمایت از نیازمندانی که بدنبال شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده و قادر به تامین مایحتاج غذایی خود و خانواده‌هایشان نیستند این بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده نیز توزیع سبدهای کالا تداوم خواهد یافت گفت: مردم و خیران نیکوکار در این راه حمایت و کمک‌های خود را دریغ نکرده و کمک حال نیازمندان در این دوران سخت باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها