به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ «سید سعید راد» اظهار داشت: در ایام تعطیلات، میادین میوه و تره بار باز بودند و با توجه به اینکه اکثریت جمعیت تهران به سفر نرفته و در شهر مانده بودند، عید امسال شلوغترین نوروز تهران، نه تنها در سالهای اخیر که در دهههای اخیر بود.
وی با بیان اینکه میادین میوه و تهران بار در این مدت با استقبال کم نظیر مردم روبهرو بودند، افزود: شهروندان تهیه ارزاق و مایحتاج مورد نیازشان را به نحوی مدیریت کنند که کمترین میزان مراجعه به میادین میوه و تره بار را داشته باشند.
راد خاطر نشان کرد: به این منظور، پیشنهاد میشود یک نفر از اعضای خانواده با رعایت نکات بهداشتی با یک بار مراجعه به میادین در طول هفته، نیازهای کل هفته خانواده خود را از این مراکز خریداری کنند.
وی از شهروندان خواست تا برای کاهش تجمع در میادین میوه و تره بار، تا جای ممکن با مدیریت خرید، دفعات مراجعات خود به این مراکز را کم کنند و گفت: همچنین از شهروندان میخواهیم زمانی را برای مراجعه به این مراکز انتخاب کنند که معمولاً ساعات خلوتی نسبی این مراکز محسوب می شود تا جای ممکن از تراکم افراد در این مراکز جلوگیری شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه میادین میوه و تره بار مانند سوپرمارکتها و فروشگاههای زنجیرهای بر اساس تصمیم دولت و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور خدماترسانی به شهروندان باز هستند، خاطرنشان کرد: همکاران بنده از جمله کارگران میادین نیز علاقهمند بودند ایام عید در کنار خانوادههای خود باشند اما خود را متعهد میدانیم تا کماکان با تمام توان در خدمت مردم عزیزمان باشیم.
شهر تهران بیش از ۲۴۰ میدان میوه و تره بار فعال دارد.