محمدحسین اسماعیلی روز سهشنبه در نشست ستاد کمیته اطلاع رسانی استان قزوین افزود: تولید چهار هزار خبر، سه هزار عکس و فیلم، ۲ استودیو زنده تلویزیونی و تولیدات فرهنگی و هنری چهرههای مشهور از عمده مواردی بود که از در طول این هفته با موضوع کرونا اطلاع رسانی شده است.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی زیبایی ایثار بسیار مورد استقبال قرار گرفت، اظهار داشت: ۱۰۰ اثر تاکنون در این نمایشگاه تولید شده و تحت بازدید ۱۰۰ هزار نفر کاربر مجازی قرار گرفته است.
اسماعیلی تصریح کرد: تولید صدها پوستر از سوی هنرمندان، ساخت تولیدات صنایع دستی و موشن گرافی و موسیقی از موضوعاتی بود که سبب شد توجه خیلی از هنرمندان در استانهای دیگر کشور جلب شود.
این مسؤول به ارتباط خوب بدنه سلامت و اجرایی استان با خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: آگاهی بخشی به مردم از ابتدای شیوع ویروس کرونا در دستور قرار گرفت و شاهد یک مدیریت جهادی در ادامه مسیر بودیم.
اسماعیلی به ایجاد هشتگ شورای اطلاع رسانی و در خانه بمانیم پرداخت و گفت: تمام آثار تولیدی و بیانیههای منتشر شده از سوی جامعه هنرمندان و مطبوعات، با این هشتگ در فضای مجازی به جامعه مخاطب اطلاع رسانی شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بیان داشت: فضاسازی محیطی در شهری و جادهها با کمک شهرداری و راهداری و حمل و نقل جادهای بسیار خوب توانست توجه عموم جامعه را به ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی جلب کند که این روند تا پایان کنترل ویروس باید ادامه یابد.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: دوری از شایعات و اخبار کاذب که جامعه را ناامید میکند بسیار قابل توجه است که البته در استان ما بسیار اندک بود که لازم است به منظور برقراری عدالت میان این نوع رسانهها و رسانههای همیار زمینه تقدیر و تشکر و همچنین برخورد قانونی فراهم شود.
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: هفت هزار خبر و محتوای چندرسانهای با هدف مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری در استان تولید و به صورت عمومی اطلاع رسانی شده است.