به گزارش روز سه شنبه صندوق کارآفرینی امید، «اصغر نوراله زاده » افزود: یکی از الزامات این زمان برای ما فعالیت بانکداری بدون شعبه است و باید به گونه ایی برنامه ریزی کنیم تا در کوتاهترین زمان با تکمیل پلتفرم ها و زیرساخت های خدمات دولت الکترونیک، مشتریان با حداقل مراجعه به شعب بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی همچنین به بحث دورکاری کارکنان اشاره کرد و گفت: سیستم های مورد نیاز باید به گونه ای طراحی و آماده سازی شود تا بتوانیم جلسات داخلی و بین استانی را بدون حضور مستقیم انجام دهیم و امیدواریم که تا پایان فروردین ماه بتوانیم جلسه مشترک مدیران ستادی و استانی صندوق را به صورت مجازی برگزار کنیم.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: به منظور به حداقل رساندن حضور افراد در فضاهای عمومی و سطح شهر در صدد هستیم تا با به روزرسانی و تکمیل سامانه داخلی صندوق، بخشی از فعالیت ها با قابلیت رصد، کنترل و شاخص گذاری به صورت دورکاری توسط کارکنان انجام شود.
نوراله زاده با اشاره به ضرورت به کارگیری سامانههای یکپارچه خدمات دولت الکترونیک گفت: با برقرار شدن ارتباطات دیتابیسی با سایر سازمان های همکار در بحث احراز هویت مانند وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان فنی و حرفه ای و...، احراز هویت و انجام استعلامات لازم به صورت آنلاین انجام خواهد شد.