تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

آبادان - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: یک باشگاه بدنسازی به دلیل رعایت نکردن بخشنامه‌های ستاد مبارزه با کرونا در آبادان پلمب شد.

علی رضایی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:باشگاه ورزشی آرین در کوی ذوالفقاری با همکاری مقام قضایی و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند به علت رعایت نکردن مصوبات شورای مبارزه با کرونا پلمب شد.

وی افزود:ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت همه باشگاه‌های خصوصی و دولتی را تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل اعلام کرده است.

رضایی گفت:دستور تعطیلی اماکن ورزشی به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران کشور صورت گرفته و همه باشگاه های خصوصی و دولتی ملزم به رعایت آن هستند.
‌رییس اداره ورزش و جوانان آبادان به پلمب چهار باشگاه ورزشی از زمان فراگیری ویروس کرونا در شهرستان آبادان به دلیل رعایت نکردن  دستورات ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود:بازرسی روزانه از مکانهای ورزشی تا پایان ماه جاری  ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برابر قانونی برخورد می شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور از اوایل اسفند ماه تا کنون بیش از ۷۱ هزار نفر مبتلا و بیش از چهار هزار نفر جان باخته اند.