گزیده‌ای از روش‌های بازاریابی در استارتاپ‌ها در گفت‌وگو با عادل طالبی، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و حسین وحدانی استراتژیست بازاریابی محتوایی

چه روش‌هایی برای بازاریابی استارتاپ‌ها وجود دارد؟

استارتاپ‌های موفق از چه راه‌هایی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده کرده‌اند؟

چگونه می‌توان قبل از راه انداختن کسب‌و کار ایده‌ها را از نظر بازاریابی امتحان کرد؟

در این برنامه تلاش شده است در گفت‌وگو با دو فعال عرصه بازاریابی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین، این موضوعات تحلیل و بررسی شوند.

e*۱۱*۴۲