تهران - ایرنا - کتاب‌های مطالعات اجتماعی پایه‌های پنجم و ششم و فارسی و نگارش پایه ششم ابتدایی دانش‌آموزان کم توان ذهنی با توجه به داده‌های حاصل از نیازسنجی آموزشی و بر اساس رویکردهای نظری علمی، تالیف و بازبینی شدند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مجید هداوند معاون برنامه‌ریزی ­آموزشی و توانبخشی  سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: چهار جلد کتاب درسی دانش‌آموزان کم توان ذهنی تالیف و بازبینی شدند.

وی اظهار داشت: در این راستا کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با رویکرد آموزش مهارتهای زندگی کارکردی بر اساس توانایی شناختی نظریه ذهن و آماده سازی دانش‌آموزان برای ورود به دوره متوسطه پیش حرفه ای تالیف شده است. هداوند ادامه داد: علاوه بر این کتاب های مطالعات اجتماعی پایه پنجم و فارسی و نگارش پایه ششم ابتدایی  که در سال گذشته تالیف شده بودند، توسط کارشناسان آموزشی، برنامه‌ریزی درسی، روانشناسان، معلمان و والدین دانش‌آموزان، بررسی و با هدف بهبود کیفیت محتوای آموزشی بازبینی شده است.