تهران-ایرنا- رییس دانشگاه علم و فرهنگ از تاسیس صندوق ویژه حمایت از دانشجویان آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش روز جمعه دانشگاه علم و فرهنگ، سعید هاشمی در این باره اظهار داشت: دانشجویانی که تحت تاثیر تبعات منفی اقتصادی شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند، مورد حمایت این صندوق ویژه قرار می گیرند که به تازگی در دانشگاه علم و فرهنگ تاسیس شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حواشی اقتصادی ایجاد شده توسط این بیماری، گفت: سلامت جسمی و بهداشت روانی دانشجویان و خانواده‌های آنان اهمیت زیادی دارد که علاوه بر این صندوق، تمهیدات دیگری برای تسهیل روند امور آموزشی نیمسال جاری اندیشیده و اعلام شد.

به گفته رییس دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه، مسوولیت شناسایی و معرفی دانشجویان آسیب دیده را به این صندوق بر عهده دارد؛ این امر در اطلاعیه هایی به اطلاع دانشجویان می رسد.

هاشمی از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه به صورت رایگان، تمدید سررسید اقساط تسهیلات دانشجویی همچنین تمدید مهلت ثبت نام وام شهریه خبر داد و تاکید کرد: این موارد برای جلوگیری از ایجاد دغدعه های منفی دانشجویان و خانواده‌های آنان انجام می شود.

وی اظهار داشت: با پایان قرنطینه و بازگشت شرایط جامعه به حالت عادی، دانشجویان با سلامت جسمی، روحی و شادابی همیشگی دوباره در محل دانشگاه و کلاس‌های درس حضور پیدا کنند و از این روزهای سخت، تنها تجربه همدلی، همیاری و احساس مسئولیت اجتماعی باقی بماند.