تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: طرح افطار گرم و پخت نان رایگان با رعایت کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی در مناطق مختلف پیشوا آغاز شد.

حجت الاسلام روح الله باقری روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح اطعام نیازمندان گفت: خیرین نیک‌اندیش شهرستان پیشوا که با اهداء هزاران بسته معیشتی در اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، این بار تلاش دارند تا با تهیه غذای گرم و پخت نان رایگان با رعایت موازین بهداشتی، نسبت به اطعام نیازمندان اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک، هزاران سبد غذایی تهیه و از ابتدای این هفته بین نیازمندان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع گردید.
وی اظهار کرد: این رزمایش کار جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها بین اقشار آسیب‌پذیر ناشی از شیوع کرونا را بر عهده دارد و با محوریت مساجد و با همکاری نیروهای بسیجی و مردمی با یک برنامه مستمر اقدام می کند.

باقری گفت: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر، کمک به فقرا و مستمندان و کمک به افراد بی‌بضاعت و شناسایی فقرای محلات از مهمترین اقدامات در اجرای این رزمایش است که با محوریت مساجد انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: دومین مرحله اجرای طرح مواسات از نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و از مردم و خیرین درخواست می‌شود که در این مسیر بار دیگرپیشگام بوده و هموطنان خود را از حمایت‌های انسان‌دوستاه برخوردار سازند.
شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمیعت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.