اصفهان- ایرنا- برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و کامیون در محور سمیرم - یاسوج جان ۲ نفر را گرفت.

رییس جمعیت هلال‌احمر سمیرم روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه بامداد امروز حوالی شهرک صنعتی جنوب شهر سمیرم رخ داد  که یک نفر زخمی و مصدوم  هم بر جا گذاشت.

به گفته سید نورمحمد موسوی تصادف این خودروها با شدت بالا در زمانی اتفاق افتاده که بارش باران در سمیرم شدید بود و لغزندگی جاده بر شدت سانحه افزوده است.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن آزادسازی و بیرون کشیدن اجساد، فرد مصدوم از سوی نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: جاده سمیرم - یاسوج از محورهای پرحادثه کشور و استان اصفهان است که هر از گاهی خبرهای ناگوار تصادف و سانحه در این جاده در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

موسوی از مسوولان راه و شهرسازی خواست چهارخطه شدن این جاده ترانزیتی و بین استانی را با سرعت بیشتری دنبال کنند تا شاهد کاهش این حوادث تلخ در این محل باشیم.

جمعیت هلال احمر سمیرم با سه پایگاه امداد جاده‌ای و یک پایگاه امداد کوهستان در منطقه پادنای بزرگ فعالیت می‌کند. فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم با برخورداری از پنج پایگاه جاده‌ای، یک شهری، یک اتاق فرمان و ۱۴ نیرو در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌ بیمارستانی به مصدومان حوادث است.

شهرستان کوهستانی و سردسیر سمیرم دارای۴۰ کیلومتر بزرگراه،۷۳ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۴۰۳ کیلومتر راه روستایی است.

این شهرستان در ۱۶۴ کیلومتری شمال یاسوج و۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.