مهاباد- ایرنا- فرماندار میاندوآب گفت: چهارهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از امروز، یکشنبه در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

مهدی قهرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، یک‌هزار و ۷۰۰ بسته توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و ۲ هزار بسته نیز توسط ستاد پشتیبانی طرح کمک‌های مومنانه استان تامین شده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۶۰۰ بسته توسط خیّران میاندوآبی تامین شده، افزود: اقلام توزیعی شامل گوشت، برنج، روغن، خرما و ماکارونی است.

وی اضافه کرد: ارزش هر یک از این بسته‌ها از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با احتساب بسته‌های معیشتی این مرحله، حدود هشت هزار بسته در این شهرستان توزیع شده ‌است، اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای معیشتی توزیع شده در این شهرستان تاکنون به ۲۵ میلیارد ریال می رسد.

«قهرمانی» با قدردانی از سمن‌ها، خیّران، مردم نوعدوست و نهادهای میاندوآب به منظور مشارکت و همکاری در تهیه، جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی گفت: علاوه بر این میزان کمک های معیشتی، خیران این شهرستان در امر ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر، اهدای تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی و همچنین توزیع اقلام بهداشتی نیز نقش پررنگی داشتند.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.