دزفول-ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: عدالت اجتماعی باید در اجرای این رزمایش رعایت شود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در راستای بهبود فضای کلی کشور در وضعیت شیوع کرونا با همکاری فرمانداری، بسیج و دیگر نهادها در شهرستان دزفول تشکیل شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعددی با حضور ائمه جماعات مسجدها و گروه‌های جهادی در این خصوص اظهارداشت: امید است کمک‌ها به صورت متمرکز و عادلانه تقسیم شوند تا نیازمندی از قلم نیفتد.

امام جمعه دزفول بر ضرورت اجرای عدالت اجتماعی در اجرای طرح مواسات و همدلی تاکید کرد و گفت: تلفن ویژه‌ای برای خیران و نیازمندان اعلام شده و دبیرخانه این رزمایش در سپاه دزفول تشکیل شده است که در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با انتقاد از تبعیض در تخصیص ارزاق به نیازمندان خوزستان اظهارداشت: میزان نخستین سهمیه‌ای که به شهرستان دزفول تخصیص یافته تفاوت زیادی با سایر شهرستان‌های استان دارد که گلایه خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده‌ایم.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: مردم دزفول خیران زیادی دارد و اگر بنا بود کمک‌ها بدین شکل باشد، بهتر بود این کار به ظرفیت‌ها و خیران درون شهرستان سپرده می‌شد.

وی با اشاره به راه اندازی آشپزخانه مرکزی موکب اربعین دزفول در مصلای امام علی (ع) گفت: غذای گرم در این آشپزخانه پخت و توسط گروه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

پنجشنبه هفته گذشته در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی یک‌هزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی شامل روغن، برنج، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر و رب گوجه فرنگی وارد دزفول شد.