قزوین - ایرنا - اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین با همکاری موقوفات و بقاع متبرکه در روز اکرام به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان قزوین توزیع می‌شود.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی با بیان اینکه برای هر بسته معیشتی بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است، گفت: ۳۸۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات و بقاع متبرکه به تامین و توزیع این بسته‌های معیشتی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: اقلام ضروری و مایحتاج مورد نیاز در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین کالاهای اساسی از عمده مواردی است که در قالب این بسته به دست نیازمندان می‌رسد.

حجت الاسلام مجیدی خاطرنشان کرد: کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند در ماه مبارک رمضان یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرایی شد.

هشتم اردیبهشت ماه سال جاری بود که ۳۱۳ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان از سوی اداره اوقاف قزوین بین نیازمندان توزیع شد.