مراغه - ایرنا - مدیر کمیته امداد مراغه از توزیع ۱۰ هزار پرس غدای گرم بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تاکنون ۵ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم توزیع شده است.

اکبر ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در ماه رمضان هر هفته ۲ نوبت غذای گرم توزیع خواهد شد اظهار داشت: این غذاها در آشپزخانه کمیته امداد شهرستان و از سوی جمعی از پرسنل، مددکاران و خیران تهیه، پخت و توزیع می شود.
وی گفت: همچنین تاکنون یکهزار و ۷۸۰ بسته جیره خشک شامل برنج، روغن مایع، مرغ، خرما، ماکارونی و رب گوجه فرنگی در بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شده است.
ابراهیمی گفت: تلاش می کنیم تا در بین تمامی ۵ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش این نهاد در مراغه بسته های جیره خشک غذایی را در ماه مبارک رمضان توزیع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای این تعداد جیره غذایی و غذای گرم توزیع شده تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد هزینه شده است.
پنج هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند در مراغه معادل هفت درصد جمعیت ۲۶۸ هزار نفری شهرستان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.