سنندج - ایرنا - مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد از توابع سنندج از پلمب چهار واحد مغازه غیرمجاز در این ناحیه خبر داد.

ساعد موچشی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: برخی از ساکنان ناحیه منفصل شهری حسن آباد ملک‌های ساختمانی خود را بصورت غیرقانونی و غیرمجاز در کاربری‌های مغایر مورد استفاده قرار داده بودند که مطابق قانون با این موارد برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پرونده چند مغازه که به صورت غیرمجاز و در کاربری مغایر در این ناحیه توسط شهروندان مورد استفاده قرار گرفته بود، به کمیسیون ماده صد ارجاع شد، افزود: در اجرای بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها؛ پس از بررسی‌های انجام شده این مغازه ها پلمب شد.

تعمیر و بازسازی پل عابر پیاده بلوار مستضعفین در سنندج

مدیر شهرداری منطقه ۲ سنندج نیز گفت: وجود پل عابر پیاده در خیابان‌ها موجب شده تا رانندگان با اطمینان خاطر بیشتر و بدون در نظر گرفتن تردد عابران، به مسیرشان ادامه بدهند.

عرفان فتحی افزود: یکی از بلوارهای پرتردد در سطح شهر بلوار مستضعفین است که در راستای ایمنی شهروندان یک دستگاه پل عابر پیاده در ورودی ترمینال تهران نصب شد که عرشه و پایه پل عابر پیاده واقع در این بلوار بر اثر تصادف و برخورد خودروهای سنگین آسیب دیده بود.

مدیر شهرداری منطقه ۲ سنندج با اشاره به تعمیر و بازسازی این پل عابر پیاده اظهار داشت: هم اکنون عملیات تعمیر و بازسازی پل به منظور تامین ایمنی شهروندان و کاهش تصادفات در حال انجام است.

وی افزود: لوله عرشه این پل به طول هشت متر از هر ۲ طرف چهار متر در عرض ۵/۱ متر برش داده و تعویض شد و کف پل نیز به طول چهار متر در عرض ۵/۱ متر نیز که به صورت عاج دار بود تعویض شد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.