تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه گفت: ۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار عباس محمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا سپاه اقدام به توزیع اقلام حمایتی در بین نیازمندان این شهرستان کرد.

وی اظهار داشت: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود. 

وی گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، خرما، ماکارونی، رب‌ گوجه‌فرنگی، گوشت است که در مناطق حاشیه شهر در بین خانواده‌های کم‌درآمد توزیع شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه با بیان اینکه خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود در راستای این اقدام مومنانه را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۹۵۹۷۲۸۵ واریز کنند افزود: تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ ماسک نیز توسط بهداری سپاه تولید شده‌ است که در همین مدت در مناطق حاشیه و کم برخوردار سطح شهر و در بین شهروندان و ادارات توزیع شده است. 

رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اشنویه آغاز شده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان و تعطیلی بازار و محل کسب و کار مردم و آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه سپاه بیش از هزار و ۸۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شده ‌است.