تهران - ایرنا – رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند گفت: شش هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی سیصد میلیون ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان و خانواده های محروم توزیع شد.

مهدی شعبانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این غذاهای گرم در دو آشپزخانه شهرستان دماوند در راستای اجرای طرح مهدوی در دهه اول ماه مبارک رمضان  و در راستای رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت اصول بهداشتی و در راستای پاسخگویی به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب طبخ شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استفاده شده است، افزود: با در پیش بودن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) کمیته امداد دماوند آماده دریافت کمک‌های مردمی با هدف تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در آشپزخانه‌های مهدوی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دماوند ادامه داد: در نظر داریم با همت و مشارکت ‌خیرین و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم پخت و توزیع کنیم که تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.