تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف دلارهای قاچاق در استان خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه یک نفر را نیز دستگیر کرده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان تصریح کرد:  ماموران یگان امداد مستقر در عوارضی کرج - قزوین هنگام کنترل خودروهای  عبوری یک دستگاه اتوبوس را برای  بررسی متوقف کردند.
 
وی تصریح کرد: پلیس هنگام بازرسی از اتوبوس متوقف شده به یکی از مسافران مشکوک و در بازرسی بدنی از وی ۱۱۴ هزار و ۵۰ دلار قاچاق و فاقد اظهارنامه بانکی را کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ارزش دلارهای کشف شده معادل ۱۸ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال برابر نظر کارشناسان تخمین زده شد، افزود: فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای ادامه مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

انفجار کپسول گاز خودرو در قزوین یک کشته به همراه داشت

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی اعلام خبر مبنی بر انفجار کپسول گاز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جایگاه سوخت سی ان جی در بلوار جمهوری اسلامی قزوین، بلافاصله یگان گشت انتظامی همراه با عوامل امدادی و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودروی پژو ۴۰۵ هنگام سوخت‌گیری ناگهان به علت نامعلومی منفجر و خودرو نیز به صورت کامل دچار خسارت و راننده آن نیز مصدوم شد.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پیکان نیز که در همان محل در حال سوخت گیری بود، دچار سانحه و راننده آن نیز به علت شدت صدمات وارده دردم فوت می‌کند، تاکید کرد: در این حادثه متاسفانه چهار نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل و ۲ دستگاه خودرو پراید و پژو نیز خسارت دیدند.

این مسوول انتظامی با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، یادآور شد: رعایت اصول ایمنی نقش به سزایی در کاهش اتفاقات و حوادث تلخ و ناگهانی دارد و به همین منظور توصیه می‌شود شهروندان در همه حال اصول ایمنی را مقدم بر شروع کار بدانند.