تهران- ایرنا- بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کابینه وحدت اسرائیل فرصتی برای پیشرفت صلح با فلسطینی‌ها است.

به گزارش امروز (چهارشنبه) روزنامه تایمز اسرائیل، نتانیاهو در اقامتگاه خود در شهر قدس برای گفتگو در مورد همکاری دوجانبه در راستای مبارزه با کرونا، موضوع ایران و الحاق کرانه باختری میزبان پمپئو وزیر خارجه آمریکا است.
نتانیاهو پیش از دیدار با پمپئو اولین مساله قابل بحث را مبارزه جهانی علیه بیماری کووید-۱۹ دانست و در ادامه بدون اشاره به جنایات بدون وقفه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مدعی شد، مورد دوم که منطقه را گرفتار کرده تهاجم بی امان ایران است!.  
نتانیاهو همچنین در دفاع از موضع ضد ایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از وی قدردانی کرد. 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به طرح الحاق شهرک‌های یهودی نشین در کرانه باختری و دره اردن اشاره کرد.  
وی در عین حال با اشاره به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در روز پنجشنبه ادعا کرد که این مساله فرصتی برای پیشرفت صلح و امنیت طبق توافقی است که در جریان دیدار با ترامپ در واشنگتن در ماه ژانویه (بهمن ۹۸) به دست آمده است.

نتانیاهو در حالی از تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی در مسیر صلح و امنیت صحبت می کند که از زمان تاسیس چند دهه ای این رژیم، منطقه همواره به دلیل اقدامات تروریستی صهیونیست ها با ناامنی و خشونت همراه بوده است. 
وزیر خارجه آمریکا ساعاتی پیش برای دیدار با نتانیاهو و بنی گانتس شریک وی برای تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش برخی رسانه‌ها پمپئو قرار است با برخی از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی نیز دیدار داشته باشد.