اراک - ایرنا - رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار ماسک در راستای پیشگیری از کرونا با مشارکت جهادگران بسیج سازندگی این استان تولید و به صورت رایگان توزیع شد.

«امید محترمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۶۰ کارگاه تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا توسط بسیج سازندگی استان مرکزی فعال شده که تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰هزار دست گان، لباس ایزوله و ۳۰۰ هزار جفت دستکش از سوی جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی تولید و در مراکز درمانی نقاط مختلف استان توزیع شد.

رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: از آغاز طرح مقابله با گسترش ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده از سوی قرارگاه جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی به صورت رایگان در نقاط محروم و کم برخوردار این استان توزیع شد.

رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: در مجموع بیش از ۱۵ هزار جهادگر در قالب ۴۲۰ گروه جهادی در جبهه مقابله با گسترش ویروس کرونا در این استان فعالیت می‌کنند. 

۵۲۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.