تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از طبخ و توزیع یک هزار پرس غذای گرم در قالب طرح بزرگ کمک مومنانه میان خانواده‌های نیازمند این شهر خبر داد.

سرهنگ محمد صادق پیروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت سومین شب قدر و در طرح بزرگ کمک مومنانه، کارکنان انتظامی شهرستان با جمع آوری کمک‌های نقدی خود، مواد اولیه طبخ و توزیع این میزان غذای گرم را تهیه کردند.

وی افزود: هزینه این حرکت معنویی فقط به صورت جمع آوری مبالغ نقدی از کارکنان این نهاد و واریز به یک شماره حساب مشخص نزد بانک قوامین جهت تهیه غذای گرم در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان بیش از ۱۲۰ میلیون ریال بود.

فرمانده انتظامی بیجار با قدردانی از مشارکت کارکنان در این امر خداپسندانه یادآور شد: شناسایی خانوارهای مورد نظر بر اساس اطلاعات آماری طرح بزرگ کمک مومنانه شهرستان صورت گرفت.

او تاکید کرد: پیش از این هم،  بیش از ۸۰ میلیون ریال کمک نقدی نیروهای شاغل در فرماندهی انتظامی شهرستان در طرح کمک مومنانه جمع‌آوری و بیش از ۵۰ بسته معیشتی از این محل تهیه شد که با حضور امام جمعه و فرماندار، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و سایر مسوولین در شهر بیجار توزیع شد.

سرهنگ پیروزی گفت: این بسته ها شامل مرغ گرم، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، قند، شکر و برنج ۱۰ کیلویی به ارزش تقریبی هر بسته ۲ میلیون ریال بود که بر اساس طرح بزرگ مومنانه و اطلاعات خانوارهای نیازمند، در سطح شهرستان توزیع شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.