سمنان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد دامغان گفت: یکهزار و ۹۰۰ بسته معیشتی طی ۲ مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، بین خانواده‌های نیازمند این بخش توزیع شد.

مهدی رومنانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکهزار و ۹۰۰ خانوار از نیازمندان شناسایی شده در بخش امیرآباد در راستای منویات مقام معظم رهبری و رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، از اقلام ویژه این طرح بهره‌مند شدند. 

وی اضافه کرد: اولین مرحله این رزمایش در ابتدای ماه مبارک رمضان با توزیع یکهزار بسته به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انجام گرفت. 

رومنانی ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش نیز همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان به صورت متمرکز در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهر امیریه و با توزیع ۹۰۰ بسته به ارزش هر بسته کالایی ۲ میلیون ریال انجام شد. 

وی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، نان،رشته آش، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، چای و حبوبات است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد دامغان تصریح کرد: اجرای این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، دفتر امام جمعه، فرماندار، آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران و دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها انجام شد.

 ۸۱۰ خانوار از بخش امیرآباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

بخش امیرآباد به مرکزیت شهر امیریه از توابع شهرستان دامغان، در ۹۰ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد.