ارومیه- ایرنا- رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه پوستر «سنگ، کاغذ، گلوله» به مناسبت روز جهانی قدس در نگارخانه پله حوزه هنری این استان افتتاح شد.

 احد هوشمند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۶ اثر گرافیکی در قالب پوستر با موضوع روز جهانی قدس، جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و مظلومیت مردم فلسطین در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه پوسترهای تصویری از هنرمندان ایرانی و چند کشور خارجی از جمله اندونزی،  فرانسه و کلمبیاست که با سخنانی از  حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ظلم به مردم فلسطین و سایر مسلمانان مزین شده‌اند.

وی اظهار داشت: همچنین سال‌ها مقاومت و رویارویی مردم مسلمان فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی و عیادی مستکبر آنها در جهان و منطقه، و حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم آزادی‌خواه جهان از مردم فلسطین از دیگر موضوعاتی هستند که در قالب این نمایشگاه ارائه شده‌اند.

رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: حوزه هنری این استان طی سال جاری به مناسبت « روز جهانی قدس»  برنامه های مختلف را در قالب ۱۳ برنامه فرهنگی و هنری اجرا می کند.

به گزارش ایرنا نمایشگاه « سنگ، کاغذ ،گلوله » به مدت ۲ هفته در نمایشگاه پله حوزه هنری آذربایجان‌غربی واقع در پنج‌راه ارومیه به صورت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان و تماشاگران است.